Wat is life changing event

Dit is een test forum.
Plaats reactie
EzgiMutlu
Site Admin
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-01-2015 12:28

Wat is life changing event

Bericht door EzgiMutlu » 08-01-2015 17:06

Dag allemaal,

Mijn naam is Ezgi. Ik studeer communicatie aan hogeschool InHolland in Diemen.

Ik heb laatst een artikel gelezen in het feministisch maandblad Opzij over een meditatieboerderij. Het ging over een vrouw die door de stress en door alles wat ze heeft meegemaakt even tot rust wilde komen. Op de meditatieboerderij doen ze veel aan rust en zoals je het al kunt lezen meditatie. Het belangrijkste is dat je op de boerderij wel mag praten maar je niet hoeft te praten en dat is wat de mensen ook zo rustig houdt daar. Door het mediteren ga je bewuster leven, je gaat nadenken over positieve dingen en je gaat zelfs bewuster adem halen.

Mijn vraag aan jullie is: hoe zouden jullie het vinden om zo een meditatieboerderij bij te wonen?

Zelda
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-01-2015 17:20

Meditatie boerderij

Bericht door Zelda » 08-01-2015 17:26

Dag Ezgi,

Ik ben al een tijdje aan het nadenken om zo iets te gaan doen. Maar ik heb nog steeds geen actie ondernomen. Ik zit erg in de stress en wil op zo een manier even tot rust komen en idd het liefst praat ik dan ook even met niemand. In ieder geval niemand die bekend is. Ik ben dus erg geïnteresseerd in de meditatieboerderij en ik ga ook zeker even een kijkje nemen op de website.
Ben jij het ook van plan te doen?

Groetjes, Zelda

Plaats reactie